איך לתכנן יום גיבוש שהעובדים יזכרו

תוכן עניינים

יום גיבוש מוצלח תלוי בתכנון מקדים תוך התחשבות בצרכים וההעדפות המגוונות של העובדים בחברה. אם אתם מעוניינים לערוך עבור העובדים שלכם אירוע מוצלח שלא יישכחו, חשוב שתקפידו על הפרטים הקטנים – החל ממתן מענה למגוון הגילאים בחברה ועד שילוב של אטרקציות, אוכל טוב ופינוקים.
לפניכם כל הטיפים לתכנן יום גיבוש מוצלח.

יום גיבוש מוצלח הוא כזה שהעובדים לא מפסיקים לדבר עליו גם אחרי זמן רב. לא תמיד מדובר דווקא באירוע אקסטרימי או כזה הכרוך בעלויות גבוהות, אלא בהתאמה לצרכים המדויקים של כל אחד מהעובדים והבנה טובה של תחומי העניין שלהם. אז איך מתחילים? הנה טיפים מנצחים לתכנון יום גיבוש שהעובדים שלכם יזכרו לעוד שנים רבות.

התחשבו במגוון הגילאים בחברה

אם הצוות שלכם נחשב להטרוגני ולא מורכב מקבוצת גיל אחת בעיקר, חשוב שתתנו לכך ביטוי בתכנון לוח הזמנים ומגוון הפעילויות. בכדי ליהנות משיתוף פעולה ומתחושת הנאה כללית, כדאי לשלב מגוון פעילויות הפונות לקבוצות גיל שונות.

שלבו מגוון אטרקציות

כדי לשמור על יום הגיבוש מקורי ומרגש, הימנעו מחזרה על אטרקציות משנים קודמות. הפתיעו את העובדים עם פעילויות חדשות שיגרמו לעניין ותחושת הנאה. אם יש אטרקציה שהוכיחה את עצמה כאהובה במיוחד בימי גיבוש קודמים, חישבו כיצד לשלב אותה ביום הגיבוש הנוכחי, אך עם טוויסט שיצליח לסקרן.

שימו לב לצרכים השונים של העובדים

במיוחד כאשר מדובר בתכנון של יום חוויתי הכולל אטרקציות, פעילויות פיזיות כמו הליכה או מתקני אקסטרים, חשוב לקחת בחשבון מראש עובדים בעלי צרכים שונים כמו עובדות בהריון או עובדים מבוגרים או כאלה הסובלים ממוגבלות גופנית. כך תוכלו להבטיח שכל העובדים, ללא קשר למצבם הפיזי, יוכלו להשתתף באופן פעיל וליהנות מהיום.

עדכנו מראש בכל הפרטים

תקשורת ברורה היא המפתח להצלחת כל אירוע. שלחו מבעוד מועד ניוזלטר או עדכון בפלטפורמה אחרת שתבחרו לעובדים, אשר יפרט את לוח הזמנים, האטרקציות המתוכננות וכל דרישה מיוחדת. כך תאפשרו לעובדים לדעת למה לצפות ולהתכונן לכך בהתאם.

הרמת כוסית קוקטייל בין חברים

אוכל, פינוקים ומתנות

אוכל טוב הוא אחד מנקודות השיא של כל יום גיבוש. בין אם מדובר בבופה עשיר או בארוחת שף מפנקת, ככל שתשקיעו יותר בפן הקולינארי באירוע כך תוכלו לשפר משמעותית את החוויה הכוללת. הקפידו לשלב תפריט מגוון שיתאים להעדפות ומגבלות תזונתיות שונות, כולל אפשרויות צמחוניות, טבעוניות ורגישות לאלרגיה – מומלץ לבדוק מראש את כל אלו מול כל אחד מהעובדים. נוסף לארוחה, גם פינוקים וחטיפים לאורך היום מוסיפים לא מעט כיף ויוצרים אפקט הפתעה. בנוסף, אם התקציב מאפשר שלבו מתנה לעובדים כמו גאדג'ט משרדי ממותג שיאפשר לסיים את היום עם חיוך ותחושת הערכה.

תכננו לוח זמנים מדויק מראש

הקדישו תשומת לב לתכנון מפורט של לוח הזמנים כך שהיום יזרום באופן יעיל ומהנה יותר. כך גם תעזרו לעובדים שלכם לתכנן את היום טוב יותר וגם תצליחו לייצר התרגשות וציפייה לקראת האירוע הקרוב.

עודדו מעורבות בקרב העובדים

התייעצו עם העובדים ובדקו אילו פעילויות מעניינות אותם, מהן ההעדפות שלהם מיום הגיבוש וממה הם מעדיפים להימנע. תוכלו לעשות זאת על ידי יצירת סקר שיאפשר לכם לקבל מושג מדויק יותר על רצון העובדים.


לאחר שנעזרתם בכל הטיפים הללו ונהניתם מיום גיבוש מוצלח, השתמשו בו ככלי שיאפשר לכם ללמוד להבא.

כתבו משוב לעובדים שבו תוכלו לאסוף תובנות ולהבין מה עבד טוב ומה דורש שיפור.
השתמשו בתשובות שקיבלתם וכך תוכלו להמשיך לשפר את חווית העובד.

 

מחפשים סיוע בהפקת יום גיבוש לעובדים? כנסו עכשיו והכירו חברת הפקה מקצועית שתפיק לכם יום מגבש שהעובדים לא ישכחו! לחצו כאן>

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מאמרים אחרונים

סדנאות לקבוצות
סדנאות לקבוצות: איך לבחור את הסדנה המושלמת לצוות שלכם?
הפקת אירועים עסקיים
הפקת אירועים עסקיים: 7 טיפים להצלחה מובטחת
אירועי חברה
אירועי חברה: המדריך המקיף להצלחה מובטחת
מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!