יום גיבוש בירושלים

חוויה קסומה ומיוחדת בעיר הבירה - אנשים מיוחדים ואוכל מדהים

תוכן עניינים

כשמדובר ביום גיבוש מיוחד ובלתי נשכח, ירושלים היא יעד שאין שני לו. העיר העתיקה והקסומה מציעה שפע של אפשרויות לפעילויות מגבשות, מרתקות ומהנות. מטיול טעימות בשווקים ציוריים, דרך נסיעה מלהיבה ברחובות ההיסטוריים, ועד לסיור קסום במנהרות הכותל – יום גיבוש בירושלים מבטיח חוויה רב-חושית שתשאיר את חברי הצוות עם זיכרונות מתוקים לעוד הרבה זמן.

יום גיבוש בירושלים

טעמים וסיפורים בשוק מחניודה – התחלה מושלמת ליום גיבוש בירושלים

אין דרך טובה יותר להתחיל יום גיבוש בירושלים מאשר בסיור מודרך בשוק מחניודה התוסס. בליווי מורה דרך מנוסה, תצללו אל מבוך הדוכנים הצבעוניים, תטעמו מהמאכלים המקומיים הטעימים, ותשמעו סיפורים מרתקים על ההיסטוריה והתרבות של העיר. השוק מהווה הזדמנות מושלמת לחברי הצוות להכיר זה את זה בסביבה לא פורמלית, לחלוק חוויות ולצבור זיכרונות משותפים.

הרפתקה על גלגלים

לאחר הסיור בשוק, הגיע הזמן לראות את ירושלים מזווית ייחודית – מתוך מכוניות מיני מיוחדות. בפעילות תנהגו בעצמכם דרך הרחובות ההיסטוריים של העיר, ותיחשפו לאתרים המפורסמים כמו מגדל דוד, שער יפו והמושבה הגרמנית. זוהי דרך מצוינת לגלות פינות חמד נסתרות, להעמיק את ההיכרות עם ירושלים, וכמובן – ליהנות מחוויית נהיגה מהנה ומלכדת.

יום גיבוש בירושלים

מסע אל העבר במנהרות הכותל

כדי להוסיף עומק לחוויה, שום יום גיבוש בירושלים לא יהיה שלם בלי ביקור במנהרות הכותל. סיור מרתק מתחת לפני האדמה חושף את ההיסטוריה העשירה של העיר, ומאפשר למשתתפים לגעת בהיסטוריה. זהו רגע מחבר ומרגש שבו הצוות יכול לחוות יחד משהו ייחודי ובעל משמעות.
כמובן ניתן לגוון עם אתרים שונים במקום מנהרות הכותל ניתן למצוא קישורים בסוף העמוד.

לסיים עם ארוחה ירושלמית אותנטית

ואיך אפשר לסיים יום גיבוש בלי ארוחה טובה? ירושלים מציעה מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, המגישים מטעמים מקומיים ובינלאומיים בסביבה נעימה ומזמינה. בין אם תבחרו במסעדה אותנטית בלב השוק, בבית קפה ציורי עם נוף עוצר נשימה או במקום מודרני ומעוצב, תמצאו את המקום המושלם לחברי הצוות להירגע אחרי יום מלא חוויות, לסכם את הרשמים ופשוט ליהנות מזמן איכות יחד סביב שולחן מלא באוכל טוב. העיר מציעה שפע של אפשרויות קולינריות שישביעו את כל הטעמים ויהוו סיום מושלם ליום בלתי נשכח.

יום גיבוש בירושלים

לו"ז מומלץ ליום גיבוש בירושלים

10:00 הגעה לשוק מחניודה לסיור עם מדריך ומגוון טעימות
12:00 בסיום הסיור נסיעה למתחם התחנה
12:15 טיול מודרך בנהיגה עצמית
13:30 בסיום נסיעה למנהרות הכותל
14:00 טיול מהמם במנהרות הכותל (מומלץ לתאם עם המדריך בבוקר שילווה את כל היום וידריך גם במנהרות הכותל).
15:30 נסיעה מסעדה
15:45 ארוחת צהריים עשירה
17:00 סיום משוער, חלוקת שי למשתתפים ויציאה
*מומלץ לשלב פינוק במהלך היום.

לסיכום, יום גיבוש בירושלים הוא הזדמנות פז לחבר את הצוות ברמה עמוקה יותר, תוך כדי היכרות עם העיר הקסומה הזו. השילוב של אוכל נפלא, היסטוריה עשירה, פעילויות מגבשות וחוויות ייחודיות הופך אותו ליום בלתי נשכח. עם מגוון כל כך רחב של אפשרויות, כל צוות יכול למצוא את השילוב המושלם שיתאים לו. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים יום גיבוש, תנו לקסם של ירושלים לעשות את שלו – החוויות והזיכרונות יישארו עם חברי הצוות עוד הרבה זמן אחרי.

מפיקים עבורכם את יום הגיבוש

מוכנים להתחיל את ההרפתקה הירושלמית שלכם? צרו קשר עם חברת הפקת אירועים מנוסה שתשמח לתפור לכם תוכנית גיבושים מותאמת אישית, הכוללת את המיטב של ירושלים. עם הידע, הניסיון והקשרים הנרחבים שלהם, אתם יכולים להיות בטוחים שיום הגיבוש שלכם יהיה חלק ומרגש ובלתי נשכח. אז קדימה, צאו אל העיר הקסומה וגלו את הפוטנציאל האינסופי שהיא מציעה לגיבוש צוותים!

שאלות ותשובות

מומלץ מאוד להביא: בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, רשיון נהיגה בתוקף.
תלוי מה התפריט שסוגרים עם מורה הדרך, במידה ומדובר במגוון רחב של טעימות אז כן בהחלט, אך במידה ואין לנו הרבה תקציב לטעימות אז מומלץ לעדכן את הצוות שיביאו אקסטרא כריך מהבית לבוקר.
בהחלט כן, ביום גיבוש בירושלים הסעה יכולה ממש לתרום להצלחתו. מכיוון שאנחנו זזים ממקום למקום ובירשולים קשה ומורכב למצוא חניה אנו ממליצים בחום לשלב אוטובוס/ מיניבוס למהלך היום.
לגמרי כן, יום כזה הוא מורכב לנהל ולהפיק וכדאי מאוד שחברה מקצועית תארגן אותו עבורנו ותדאג להצלחתו.
איזור בארץ
ירושלים והסביבה
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

ימי גיבוש
רעיונות ליום גיבוש וכיף

אנו ממליצים על מגוון ימי גיבוש בכל הארץ. כל יום נבנה בקפידה כדי להציע חוויות ייחודיות, מותאמות לצרכי הארגון, ובמגוון נושאים כגון סדנאות יצירתיות, פעילויות אתגר, ואטרקציות מרהיבות. כל פעילות מיועדת לחזק את הצוות, לשפר את יכולת השותפות וליצור חוויות משמעותיות שתשאיר זכרון חיובי ועמוק בכל עובד. 

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!