יום גיבוש בעמק האלה

אקסטרים וכיף בלב הטבע - לחוות את השטח

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים יום גיבוש מלא אקשן, אתגר והנאה בחיק נופים עוצרי נשימה, עמק האלה הוא היעד המושלם עבורכם. שילוב מנצח של פעילויות אתגריות, אטרקציות מרתקות וחוויות קולינריות מפנקות, הופך את יום הגיבוש בעמק האלה לחוויה בלתי נשכחת שתחזק את הקשרים בצוות ותשאיר את כולם עם טעם של עוד.

ארוחת בוקר קסומה אל מול הנוף

את היום המיוחד הזה מתחילים בארוחת בוקר עשירה ומפנקת, המוגשת אל מול נוף פסטורלי ועוצר נשימה. מגוון מאפים טריים, גבינות מקומיות, ירקות, ריבות וקפה איכותי – מה יכול להיות התחלה טובה יותר ליום של הרפתקאות? לא רק שתתמלאו באנרגיה חיובית לקראת ההמשך, אלא גם תרגישו את החיבור המיידי לקסם של האזור ולאווירה המרעננת והמלכדת.

 

יום גיבוש בעמק האלה

אקסטרים על גלגלים – טיול שטח בתומקארים

לאחר ארוחת הבוקר, הגיע הזמן להעלות הילוך ולצאת לדהירה מאתגרת בשבילי עמק האלה. בנהיגה עצמית על רכבי השטח המיוחדים הנקראים תומקארים, תחצו נופים מרהיבים, תשלבו משימות אתגריות ומשחקי גיבוש, ותחוו את האדרנלין והריגוש של נסיעת השטח במיטבה. זוהי דרך מצוינת לגבש את הצוות דרך עבודה משותפת, תקשורת אפקטיבית והתמודדות עם אתגרים בלתי שגרתיים. ההנאה המשותפת והנופים עוצרי הנשימה רק מוסיפים לחוויה הבלתי נשכחת.

 

הליכה בשבילי הקסם והצילום

אחרי האקשן המסעיר, מגיע הזמן להאט ולספוג את יופיו הטבעי של עמק האלה ברגליים. טיול רגלי מודרך בשבילים הקסומים של האזור יחשוף בפניכם את הצמחייה הייחודית, בעלי החיים המרתקים ואת הנופים המהפנטים. כדי להעצים את החוויה ולאפשר לצוות לתעד אותה בצורה יצירתית, שילבנו סדנת צילום מיוחדת בסלולר. מדריך צילום מקצועי ילווה אתכם לאורך המסלול, יעניק טיפים לצילום נופים מרשים, ויעזור לכם להנציח את הרגעים והזיכרונות המשותפים בעדשה. זו דרך נפלאה ללמוד מיומנות חדשה תוך כדי גילוי של פלאי הטבע שסביבכם.

 

חגיגה קולינרית וחוויית פינוק משכרת

לקראת סיום היום המושלם, מחכה לכם ארוחת צהריים עשירה ומשביעה באחת המסעדות האותנטיות של האזור. מיטב חומרי הגלם המקומיים, בשילוב מתכונים מסורתיים עם טוויסט מודרני, מובטחים להשאיר לכם טעם של עוד ולספק לגוף ולנשמה את הדלק הדרוש אחרי יום גדוש בחוויות. וכדי לסגור את היום בסטייל, תצאו לביקור מיוחד במזקקת ליקרים יוצאת דופן, עם נוף פנורמי עוצר נשימה. תלמדו על אמנות הזיקוק, תטעמו מהליקרים הייחודיים, ותרימו לחיים כוסית משותפת כצוות מלוכד ומחובר יותר מתמיד.

 

לו"ז מומלץ ליום גיבוש בעמק האלה

09:30 הגעה לארוחת בוקר במסעדה / יקב באיזור
10:45 טיול תומקארים בנהיגה עצמית ובשילוב משימות גיבוש
12:45 פריצת פירות העונה וקרטיבים
13:15 טיול רגלי משולב סדנת צילום
15:30 ארוחת צהריים עשירה
17:15 עצירה לפמגש מקסים במזקקה
18:15 סיום משוער, חלוקת שי למשתתפים ויציאה

לסיכום, יום גיבוש בעמק האלה הוא חוויה רבת פנים שמשלבת טבע, אקסטרים, קולינריה ואווירה מלכדת. זהו מתכון מנצח ליצירת זיכרונות ולחיזוק הצוות ברמות חדשות. השילוב המיוחד של אתגר ופינוק, למידה והנאה, מבטיח שכל משתתף ייקח מהיום הזה משהו אחר ומשמעותי. אז בפעם הבאה שתחפשו יעד מושלם ליום גיבוש, עמק האלה מזמין אתכם להרפתקה קסומה ובלתי נשכחת. צאו מהמשרד, השאירו מאחור את הרוטינה והלחצים, ובואו לחוות יחד איך הטבע, האקשן והחיבור האנושי מתכנסים ליום אחד מושלם. מובטח לכם שתחזרו עם מצברים טעונים, חיוכים על הפנים וצוות מגובש ומלוכד יותר מאי פעם.

 

מפיקים עבורכם את היום

לחצו כאן והשאירו פרטים, ואנחנו נדאג שחברת הפקה מקצועית ומנוסה תחזור אליכם במהירות עם הצעה אטרקטיבית ליום גיבוש מותאם אישית בעמק האלה. חברת ההפקה תעמוד לרשותכם בכל שלב, החל מהתכנון המוקדם, דרך בחירת הפעילויות והאטרקציות המתאימות, ועד הביצוע המושלם של היום עצמו. הניסיון הרב שלהם והקשרים שטווים בשטח יבטיחו שתקבלו את המרב מהחוויה ושכל הדברים הקטנים יתנהלו בצורה חלקה ומקצועית. נצא יחד להרפתקה מגבשת ומעצימה שתזכר לעוד הרבה זמן!

שאלות ותשובות

מומלץ מאוד להביא: בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, חובה להביא רשיון נהיגה בתוקף למי שמעוניין לנהוג בכלים.
ניתן לקיים אותו כל השנה, לקחת בחשבון שבחודשי הקיץ חם מאוד וכדאי להערך מראש. בחורף כדאי להצטייד ם בגדי החלפה ולבדוק אפשרות של קניית סרבל חד פעמי לטיול שטח יכול להיות מאוד מלכלך.
בהחלט כן, ביום כזה כדאי מאד לשלב אוטובוס שילווה אותנו במהלך היום, ויחסוך לנו חניות בכל נקודה.
לדעתנו ביום כזה חובה חברת הפקה, צריך לבנות נכון את היום ולנהל אותו היטב על מנת שלא תלכו לאיבוד בניהול הזמנים ותוכלו לחוות את הטיול בראש שקט.
איזור בארץ
ירושלים והסביבה
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!