יום גיבוש בדרום

גיבוש וכיף בשילוב אקסטרים בדיונות קסומות

תוכן עניינים

כשמחפשים יום גיבוש שייקח את החוויה לקצה, אין כמו להתנתק מהציוויליזציה ולצאת להרפתקה מלאת אדרנלין בלב המדבר. יום גיבוש בדרום, בנופים הפראיים והקסומים של הנגב, מבטיח שילוב מנצח של אקסטרים, גיבוש וכיף במקום אחד. עם מגוון פעילויות מאתגרות, אטרקציות ייחודיות ופינוקים קולינריים, זוהי הזדמנות פז ליצירת חוויה בלתי נשכחת שתחזק את הצוות ותשאיר את כולם עם טעם של עוד.

יום גיבוש בדרום

ארוחת בוקר מפנקת אל מול נוף קסום

את היום המיוחד הזה נתחיל בארוחת בוקר עשירה ומשובחת, הממוקמת במקום קסום עם נוף פנורמי על מרחבי המדבר. בין אם תבחרו במסעדה אותנטית או בחוויה קולינרית ייחודית בלב השטח, האוכל המשובח והאווירה המרגיעה יתנו לכם את הדלק המושלם להמשך. זה הזמן להירגע, לנשום את האוויר הצלול ולהתחבר לקצב השקט והמיוחד של המדבר.

יום גיבוש בדרום

דיונה קסומה והפסקת פינוקים

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל אחת הדיונות המרהיבות באזור, שם מחכה לנו מתחם מפנק ומושקע הכולל פינות ישיבה נוחות, קרון שירותים VIP ואווירה של ניתוק מוחלט מהיומיום. זהו המקום המושלם ליהנות מהפסקה מרעננת עם בירות קרות, פירות טריים וחטיפים טעימים. לאלו שמחפשים להירגע עוד יותר, צוות מטפלים מקצועי יחכה בצל כדי להעניק עיסויים ותרפיות מרגיעות שישחררו את הגוף והנפש.

גלישת חולות

אקסטרים על החולות

כשכולם טעונים באנרגיה חיובית ומוכנים לאקשן, הגיע הזמן לצאת לגלישת חולות מטורפת בדיונות. בהדרכת מדריכים מנוסים, תלמדו את רזי הגלישה על מגלשי חולות מהירים, תתמודדו עם מסלולים אתגריים ותרגישו את האדרנלין זורם בעורקים. זוהי דרך נהדרת לשחרר לחצים, לצאת מאזור הנוחות וליהנות מחוויה מלכדת שתזכר לעוד הרבה זמן.

יום גיבוש בדרום

אתגרים בגובה ובשטח

מהחולות נמשיך אל אתגרים מסוג אחר – קיר טיפוס מאתגר ואומגה מלהיבה שתעיף אתכם בין צוקים מרשימים. פעילויות אלו יאתגרו את הגבולות שלכם, יחזקו את האמון בתוך הצוות ויעניקו לכם תחושת סיפוק וגאווה עצומה. ואם זה לא מספיק, צפוי לכם גם טיול ג'יפים חווייתי בשבילי המדבר, שייקח אתכם אל נופים עוצרי נשימה ואל פינות חמד נסתרות שכמעט בלתי אפשרי להגיע אליהן ברגל.

יום גיבוש בדרום

סיום קולינרי מפנק

לקראת סיום היום, תוכלו ליהנות מארוחת צהריים עשירה ומשביעה בלב המדבר. מיטב חומרי הגלם, בשילוב מנות אותנטיות עם טוויסט מקורי, מובטחים להשאיר לכם טעם של עוד ולספק את כל מה שהגוף צריך אחרי יום כל כך אינטנסיבי. זה הזמן לחגוג את ההישגים, לחלוק חוויות ולהודות לצוות על היום המדהים שחווים יחד.

יתרונות יום גיבוש בדרום

  1. ניתוק מהשגרה והטענת מצברים – המדבר מאפשר לצוות להתנתק לחלוטין מהיומיום, לנקות את הראש ולשוב עם אנרגיות מחודשות.
  2. חיבור לטבע ולעצמנו – השהות בנופים הפראיים והמרחבים האינסופיים של המדבר מעודדת מודעות, נוכחות וחיבור עמוק יותר לעצמנו ולסביבה.
  3. אתגר והתמודדות – הפעילויות האינטנסיביות מאתגרות את הצוות ברמה פיזית ונפשית, מה שמחזק את החוסן, את ההתמדה ואת תחושת המסוגלות.
  4. עבודת צוות וגיבוש – ההתנסויות המשותפות, ההתגברות על קשיים והחוויות הבלתי נשכחות מלכדים את הצוות ומייצרים זיכרונות משותפים.
  5. שבירת שגרה ויצירתיות – השהות בסביבה שונה לחלוטין ממה שהצוות רגיל אליו פותחת פתח לחשיבה יצירתית, לפרספקטיבות חדשות ולפתרונות מקוריים.

 

יום גיבוש בדרום

סיכום יום גיבוש בדרום

יום גיבוש בדרום, בלב המדבר הפראי, הוא הזדמנות יוצאת דופן לחוויה רב-חושית שמשלבת אקסטרים, טבע, קולינריה ואינספור רגעים מעצימים. העוצמה והייחודיות של המדבר, בשילוב עם פעילויות מאתגרות ומגבשות, מובטחים להשאיר חותם עמוק על הצוות ולתרום רבות לחיזוק הקשרים והמוטיבציה. אז בפעם הבאה שתחפשו יעד לגיבוש משמעותי, שקלו ברצינות את הפוטנציאל העצום של המדבר. צאו מאזור הנוחות, התמסרו לקצב המיוחד של הנגב, ותנו לקסם המדברי לעשות את שלו. מובטח לכם שתשובו הביתה עם מצברים טעונים, זיכרונות לכל החיים וצוות מגובש ומחובר יותר מתמיד.

יום גיבוש בדרום

מפיקים עבורכם את יום הגיבוש

מוכנים לצאת למסע מדברי שישאיר את כולם בפה פעור? השאירו פרטים ואנחנו נדאג שחברת הפקה מקצועית תיצור אתכם קשר ותתפור לכם יום גיבוש מושלם בהתאמה אישית. עם הניסיון הרב שלהם והיכרות מעמיקה עם השטח, אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. כל מה שנשאר לכם הוא להתכונן להרפתקה מדברית שתשנה לכם את הפרספקטיבה על עצמכם, על הצוות ועל הפוטנציאל האינסופי שטמון בכל אחד מכם. קדימה, אספו את החבר'ה ובואו לכבוש את הנגב!

מחפשים מתנה מקורית לחלק למשתתפים ביום הגיבוש? לחצו כאן וגלו מתנות ממותגות לאירוע שלכם.

יום גיבוש בדרום

שאלות ותשובות

מומלץ מאוד להביא: בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, בגד חם לשעות אחר הצהריים והערב יכול להיות מאוד קר בחודשים מסוימים.
הכי מומלץ בחודשים ינואר עד אפריל, ומחודש אוקטובר עד חודש דצמבר. ניתן לקיים גם בשאר החודשים רק לשים לב למזג אוויר שלא ניפול על יום חם מידי.
אכן כן, נסיעה ארוכה מאוד, מקומות שלא כולם מכירים תמיד טוב לקחת שירותים של חברת הסעה מקצועית שמכירה את הדרך, ויש להם אוטובוסים חדשים ומפנקים.
ביום גיבוש כזה לא רק שמומלץ אפילו חובה, זהו יום עם המון משתנים שמאוד קשה להפיק לבד, קחו לכם חברת הפקה שתפיק לכם את כל היום ותדאג לפרטים הקטנים.
איזור בארץ
דרום
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!