יום גיבוש בעמק המעיינות

חוויה מרעננת בלב הטבע הקסום, פינוקים פעילויות ונוף מדהים

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים יום גיבוש שישלב את קסמי הטבע, אטרקציות מרתקות ופינוקים, עמק המעיינות הוא היעד המושלם עבורכם. מפגש מרענן של מים זורמים, נופים ירוקים ואווירה רגועה הופך את האזור הקסום הזה למתכון בדוק לגיבוש צוותי מוצלח. הזמינו יום גיבוש בעמק המעיינות וגלו את הקסם של האיזור, יום שכולו הנאה, חיבורים והעצמה אישית וקבוצתית.

יום גיבוש בעמק המעיינות

גן השלושה – המקום המושלם ליום של כיף וגיבוש

כל החוויה המופלאה הזו מתרכזת במקום אחד מיוחד – גן השלושה. פנינת טבע מרהיבה זו, הממוקמת בעמק המעיינות למרגלות הגלבוע, מציעה שפע של אפשרויות לפעילויות מגבשות, אתגרי צוות מלהיבים ופינות חמד מרגיעות. במרכזו של הגן תמצאו זולה מפנקת עם ישיבה נוחה, המשקיפה אל המים הצלולים והנוף הירוק. לאורך כל היום תוכלו ליהנות כאן מפינוקים טעימים כמו פירות טריים, בירות קרות וגלידות מרעננות. זהו המקום המושלם להירגע, להתחבר ולקחת הפסקה מהשגרה.

יום גיבוש בעמק המעיינות

ארוחת בוקר מפנקת מול הגלבוע

את יומכם המיוחד בגן השלושה תתחילו עם ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, עם נוף פנורמי מרהיב אל מול הרי הגלבוע. מזנון בוקר מפואר עם מיטב המאפים, הגבינות, הירקות הטריים ושתיה קרה וחמה, בשילוב אוויר הבוקר הצלול והאווירה הרגועה – זוהי הדרך המושלמת להתחיל יום של גיבוש והנאה.

טיול ברכבים ירוקים או טיול רגלי בתוך נחל הקיבוצים

הגיע הזמן לצאת לטיול מיוחד ברכבים הירוקים. תוכלו לבחור בין טיול רגוע ופסטורלי עם הדרכה על הסביבה וסיפורי המקום, לבין משחק ניווט אתגרי ומלהיב שידרוש מכם לעבוד יחד כצוות, לפענח רמזים ולנווט את דרככם בשבילי העמק הקסומים.
ואם בא לכם להרגיש את המים על הגוף, שווה לשלב גם טיול רגלי מרענן בתוך נחל הקיבוצים עצמו. דמיינו את עצמכם צועדים בתוך הנחל הצלול, כשגובה המים מגיע עד לחזה, מוקפים בנופים עוצרי נשימה ובאווירה קסומה. זוהי דרך נהדרת להתחבר לטבע, לשחרר ולהעמיק את החוויה הגיבושית. ההליכה במים תחזק עוד יותר את תחושת הלכידות והשותפות בין חברי הצוות.

יום גיבוש בעמק המעיינות

זמן איכות בזולה וטיפולים מרגיעים

בסיום הפעילות, תוכלו ליהנות מזמן חופשי נעים בזולה שעל שפת הסחנה. זה הזמן להירגע על הספסלים והכריות הנוחות, להתרענן במים הצלולים, ופשוט לספוג את האווירה המיוחדת. ולמי שמחפש להתפנק עוד יותר, יחכו במקום מטפלים מקצועיים שיציעו מגוון טיפולים מרגיעים כמו עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה או שיאצו. כי אין כמו קצת פינוק כדי להעצים את ההרגשה הטובה ולהגביר את המוטיבציה.

יום גיבוש בעמק המעיינות

סדנאות מגבשות וכיפיות

כדי להוסיף עוד ממד לחוויה, תתנסו גם בסדנה מיוחדת לבחירתכם. אולי תעדיפו סדנת קוקטיילים מדליקה שתלמד אתכם לערבב את המשקאות המושלמים תוך כדי צחוק והנאה? או אולי סדנת תיפוף חווייתית שתחבר אתכם לקצב הפנימי ותייצר הרמוניה קבוצתית מיוחדת? לחילופין, תוכלו להתמודד יחד במשחק משימות מגבש ומצחיק בתוך המים, שיאתגר אתכם פיזית ומנטלית וייצור המון רגעים משעשעים ובלתי נשכחים.

סיום קולינרי מושלם

לקינוח היום המופלא הזה, מה יכול להיות יותר מתאים מארוחה עשירה וטעימה באחת מהמסעדות האיכותיות שבאזור? מנות בשרים משובחות, תוספות עשירות ויינות נפלאים, כל אלו יהוו את הסיום המושלם ליום של טעמים, צבעים וחוויות מיוחדות. סביב השולחן תוכלו לחגוג את ההישגים, לצחוק מהרגעים המשעשעים ולהודות אחד לשני על השותפות בחוויה יוצאת הדופן הזו.

יתרונות יום גיבוש בעמק המעיינות

  1. שילוב מנצח של טבע, אטרקציות ופינוקים במקום אחד קסום.
  2. אווירה רגועה ומרגיעה שמאפשרת לצוות להתנתק ולהתחבר מחדש.
  3. מגוון פעילויות חווייתיות המותאמות לצרכי הצוות ולרצונותיו.
  4. חיבור מחודש לעצמנו, לסביבה ולאנשים שסביבנו.
  5. יצירת זיכרונות מתוקים ותחושת הישג קבוצתית מלכדת.

 

יום גיבוש בעמק המעיינות

לסיכום, יום גיבוש בעמק המעיינות הוא הזדמנות מושלמת לצאת מהשגרה, להירגע בחיק הטבע ולחזק את הצוות דרך חוויות מהנות ומשמעותיות. השילוב הקסום של גן השלושה עם שלל האפשרויות לגיבוש והנאה, מבטיח יום בלתי נשכח שייתן לכולם הרגשה נפלאה ומשודרגת. אז קבעו תאריך, הכינו את הצוות והתכוננו להתמלא באנרגיות מחודשות, במוטיבציה ובחיבורים אמיתיים. עמק המעיינות והחוויה הקבוצתית המופלאה מחכים לכם.

לו"ז מומלץ ליום גיבוש בעמק המעיינות

10:00 ארוחת בוקר מפנקת אל מול הנוף
11:00 טיול או משחק ברכבים ירוקים / טיול רגלי בנחל
13:00 זמן חופשי בזולה פינוקים והפתעות
13:30 טיפולים מרגיעים + סדנאות / פעילויות
15:30 יציאה מגן השלושה
15:45 ארוחת צהריים עשירה במסעדת הלנה
17:00 סיום משוער ויציאה

יום גיבוש בעמק המעיינות

מפיקים עבורכם את יום הגיבוש

השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחבר אתכם עם חברת הפקה מקצועית ומנוסה שתתפור במיוחד עבורכם יום גיבוש בלתי נשכח בעמק המעיינות. הם יטפלו בכל הפרטים הקטנים, יתאימו את התוכנית לרצונות ולצרכים שלכם, ויוודאו שהכל מתנהל בצורה חלקה ומושלמת. אתם רק צריכים להתייצב ולתת לקסם של עמק המעיינות לפעול. יום של הנאה, העצמה וחיבורים מחכה לכם ממש מעבר לפינה. קדימה, קחו נשימה עמוקה וצאו ליום גיבוש שישאיר אתכם עם חיוך ענק וזיכרונות מתוקים.

שאלות ותשובות

מומלץ מאוד להביא: בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, רשיון נהיגה בתוקף וכמובן מחכיר נייד טעון אתם הולכים לצלם המוןןן.
ניתן לקיים אותו כל השנה, לקחת בחשבון שבחודשי הקיץ יולי אוגוסט האתרים מלאים במשפחות וחם מאוד פחות מומלץ.
כן מומלץ מאוד, ביום הזה אנחנו נוהגים לשלב קצת אלכוהול מומלץ שאנשים לא ינהגו וגם יש חיבורים נוספים שקורים באופן טבעי בין המשתתפים בזמן הנסיעה הלוך וחזור.
מומלץ מאוד לקחת חברת הפקה מקצועית שתסגור לנו קצוות ותתפור לנו את כל הפרטים. ככה גם אתם המארגנים תוכלו להיות בראש שקט ולהנות מהיום המדהים הזה.
איזור בארץ
צפון
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

ימי גיבוש
רעיונות ליום גיבוש וכיף

אנו ממליצים על מגוון ימי גיבוש בכל הארץ. כל יום נבנה בקפידה כדי להציע חוויות ייחודיות, מותאמות לצרכי הארגון, ובמגוון נושאים כגון סדנאות יצירתיות, פעילויות אתגר, ואטרקציות מרהיבות. כל פעילות מיועדת לחזק את הצוות, לשפר את יכולת השותפות וליצור חוויות משמעותיות שתשאיר זכרון חיובי ועמוק בכל עובד. 

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!