יום גיבוש בבית אורן

יום חווייתי הכולל טיול שטח סדנאות ואוכל מצוין

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים יעד קסום ליום גיבוש בבית אורן, "חוויית הרוכבים" היא המקום המושלם עבורכם. במתחם ייחודי זה, הממוקם בלב נופי הכרמל המרהיבים, תוכלו למצוא את השילוב האולטימטיבי של פעילויות אתגריות, סדנאות מעצימות, וחוויות קולינריות איכותיות. כל אלו מתכנסים יחד כדי ליצור יום בלתי נשכח שיחזק את הקשרים בין חברי הצוות, יעלה את המורל ויטעין את הסוללות להמשך העשייה המשותפת. הבטיחו לעצמכם יום גיבוש בבית אורן ברמה אחרת עם "חוויית הרוכבים".

יום גיבוש בבית אורן

יום גיבוש בבית אורן – מרחב אינסופי לאקשן ואתגר

ב"חוויית הרוכבים" תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות אקסטרים מסעירות שיעוררו בכם את הרוח התחרותית ויאתגרו אתכם לצאת מאזור הנוחות. בין אם תבחרו בטיול שטח בנהיגה עצמית על תומקארים, או להתחרות במשחק לייזר טאג מלא אדרנלין, ההרפתקאות שמחכות לכם ביום הגיבוש בבית אורן הן אינסופיות. כל אחת מהפעילויות הללו מהווה הזדמנות ייחודית לחברי הצוות להתגבר על פחדים, לפתח אמון הדדי, ולחזק את שיתוף הפעולה והתקשורת ביניהם.

סדנאות וחוויות קולינריות

אבל יום גיבוש בבית אורן ב"חוויית הרוכבים" הוא הרבה מעבר לאקשן והרפתקאות. באווירה הרגועה והקסומה של המתחם תוכלו גם ליהנות מסדנאות העשרה ייחודיות, כמו סדנת מוזיקה שתעורר בכם השראה ויצירתיות או סדנת יצירה שתאפשר לצוות להתנסות בכישורים חדשים ולחשוב מחוץ לקופסה. וכמובן, אי אפשר לדבר על יום גיבוש מבלי להזכיר את האוכל המשובח שמוגש ב"חוויית הרוכבים" במסעדת קאתבלו. בין אם תבחרו בארוחת בוקר עשירה, ארוחת צהריים בסגנון פיקניק, או ארוחת צהריים בשרית, האוכל כאן תמיד טעים, טרי ומוכן באהבה.

מיקום ונוחות

ואם חשבתם שאתם צריכים להתרוצץ בין כמה אתרים כדי לחוות את כל הטוב הזה, תחשבו שוב. אחד היתרונות הגדולים של "חוויית הרוכבים" הוא שהכל נמצא במקום אחד. אתם מגיעים בבוקר, חונים את הרכב, וכל הקסם קורה במתחם אחד קסום. אין צורך לדאוג ללוגיסטיקה או לבזבז זמן יקר על הזזת רכבים. הכל נגיש, נוח, ומאורגן כך שתוכלו פשוט להתמקד בלהינות, לחוות, ולהתגבש כצוות.

לסיכום, אז אם אתם מוכנים ליום גיבוש שישאיר לכם טעם של עוד, "חוויית הרוכבים" בבית אורן היא הבחירה האולטימטיבית. עם שילוב מנצח של אקסטרים מלהיב, סדנאות מעשירות, אוכל נפלא ומיקום נוח, זהו המתכון המושלם ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים וחיבורים אמיתיים בין חברי הצוות. הרפתקה מגבשת, מעצימה ומלאת חוויות מחכה לכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע. אז קחו יום פסק זמן מהמשרד, בואו ל"חוויית הרוכבים", ותנו ליום הגיבוש בבית אורן לחולל את הקסם שלו על הצוות שלכם.

לו"ז מומלץ ליום גיבוש בבית אורן

10:00 ארוחת בוקר במתחם (אפשרי גם קבלת פנים)
11:00 טיול שטח בתום קאר נהיגה עצמית או טיול סוסים (אפשרי לבחור במקום)
12:00 משחק לייזר טאג תחרותי
13:00 הפסקת מרעננת פירות העונה וקרטיבים
13:30 סדנת מוזיקת עולם
14:30 ארוחת צהריים עשירה במסעדת קאתבלו
16:00 סיום משוער של היום, חלוקת שי למשתתפים

מפיקים עבורכם את היום

מוכנים ליום גיבוש? צרו קשר עוד היום ונחבר אתכם עם מיטב הספקים. יחד נתפור עבורכם תוכנית מותאמת אישית שתותיר את כולם עם טעם של עוד. לחצו כאן ובואו נצא לדרך!

מחפשים מתנה מקורית לחלק למשתתפים ביום הגיבוש? לחצו כאן וגלו מתנות ממותגות לאירוע שלכם.

שאלות ותשובות

מומלץ מאוד שכל משתתף יביא איתו: בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, במידה ויש טיול שטח בנהיגה עצמית חובה להביא רשיון נהיגה בתוקף.
ניתן לקיים אותו כל השנה, לקחת בחשבון שבחודשי הקיץ חם מאוד וכדאי להערך מראש.
אם יש לכם תקציב אז כן, אבל במקרה זה לא חובה ממש כי יש חניה נוחה לכל הרכבים ובמהלך היום נשארים במקום אחד. אם אתם מזמינים הרבה אלכוהול למהלך היום אז כדאי לחשוב לשלב את האוטובוס כדי שכולם יחזרו הביתה בשלום.
מומלץ מאוד לקחת חברת הפקה מקצועית שתסגור לנו קצוות ותתפור לנו את כל הפרטים. ככה גם אתם המארגנים תוכלו להיות בראש שקט ולהנות מהיום המדהים הזה.
איזור בארץ
צפון
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

ימי גיבוש
רעיונות ליום גיבוש וכיף

אנו ממליצים על מגוון ימי גיבוש בכל הארץ. כל יום נבנה בקפידה כדי להציע חוויות ייחודיות, מותאמות לצרכי הארגון, ובמגוון נושאים כגון סדנאות יצירתיות, פעילויות אתגר, ואטרקציות מרהיבות. כל פעילות מיועדת לחזק את הצוות, לשפר את יכולת השותפות וליצור חוויות משמעותיות שתשאיר זכרון חיובי ועמוק בכל עובד. 

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

תודה רבה

הטופס נשלח בהצלחה