יום גיבוש בתל אביב

חוויה קסומה המשלבת סיור טעימות, סדנת צילום וסדנת בישול

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים יעד אורבני תוסס ומרתק ליום גיבוש בלתי נשכח, תל אביב היא הבחירה המושלמת. העיר הלבנה מציעה שילוב מנצח של חוויות קולינריות, סדנאות מעשירות ואווירה קסומה שתותיר את הצוות שלכם עם זיכרונות מתוקים לעוד הרבה זמן. בואו נצא למסע מרתק בין נופיה הייחודיים של תל אביב, וננצל את ההזדמנות לחיזוק הקשרים והעצמת שיתוף הפעולה בין חברי הצוות.

יום גיבוש בתל אביב

סיור טעימות בשווקי תל אביב

את יום הגיבוש שלנו נתחיל בצלילה לעולמם הקסום של השווקים התל אביביים. בין אם נבחר בשוק לוינסקי האקזוטי, שוק הכרמל התוסס או שוק הפשפשים הציורי, מורה דרך מנוסה יוביל אותנו במסע קולינרי בין הדוכנים והחנויות. נפגוש רוכלים מקומיים צבעוניים, נשמע סיפורים מרתקים על ההיסטוריה והתרבות של העיר, ונטעם מנות אותנטיות ומפתיעות. חוויה זו תפתח בפנינו צוהר לעושר הטעמים והריחות של תל אביב ותהווה התחלה טעימה ליום הגיבוש שלנו.

סדנת צילום בתל אביב

לתפוס את תל אביב בעדשה – סדנת צילום בסלולר

לאחר שקיבלנו טעימה מהקסם הקולינרי של תל אביב, הגיע הזמן לחקור את יופייה האורבני המיוחד. בסדנת צילום ייחודית, מדריך מקצועי ילמד אותנו טכניקות מתקדמות לצילום מרשים באמצעות הסלולר. נשוטט בין הרחובות הציוריים, הגרפיטי הססגוני והמבנים ההיסטוריים, ונתעד את הפינות הנסתרות והזוויות המפתיעות של העיר. פעילות זו תעודד את חברי הצוות להסתכל על הסביבה בעין יצירתית, לחלוק פרספקטיבות ייחודיות ולעבוד יחד כדי ליצור תמונה שלמה ומרהיבה של תל אביב.

סדנת בישול בתל אביב

להרים את המתח עם סדנת בישול אתגרית

את היום המופלא שלנו נחתום בסדנת בישול, בה חברי הצוות יתחלקו לקבוצות ויבשלו יחד מנות מופלאות. בין אם נבחר בסדנה חלבית, בשרית או אפילו בסגנון "קרב סכינים" נועז, חברי הצוות יצטרכו לשלב כוחות, ליצור תקשורת אפקטיבית ולגלות יצירתיות כדי ליצור את המנה המנצחת. פעילות זו מהווה אנלוגיה נהדרת לעבודה בצוות במשרד, ומחזקת ערכים של שיתוף פעולה, חשיבה מחוץ לקופסה ומצוינות בביצוע.

סיכום יום גיבוש בתל אביב

יום גיבוש בתל אביב מבטיח חוויה עירונית ייחודית ובלתי נשכחת, המשלבת טעמים, יופי ואקשן. מסיור קולינרי מרתק בשווקים, דרך סדנת צילום מעוררת השראה ועד לאתגר בישול מלהיב – כל רגע ביום זה מתוכנן בקפידה כדי לחזק את הרוח הקבוצתית. חברי הצוות ייצאו מהיום הזה עם בטן מלאה, לב שמח, ותובנות חדשות על עצמם ועל עמיתיהם לעבודה. קחו את העובדים שלכם להרפתקה מגבשת ומרעננת בלב תל אביב התוססת, ותיווכחו כיצד החוויות המשותפות הללו מחלחלות חזרה לשגרת העבודה ומייצרות דינמיקה צוותית מנצחת.

לו"ז מומלץ ליום גיבוש בתל אביב

  • 10:00 הגעה לנק' מפגש בהתאם לשוק הנבחר שם נפגוש את מורה הדרך שלנו
  • 12:00 בסיום הסיור נמשיך לסדנת צילום בסלולר
  • 13:30 בסיום הסדנה נצא לדרך לסדנת הבישול גולת הכותרת של היום
  • 14:30 סדנת בישול חווייתית – חלבית, בשרית או קרב סכינים.
  • 17:10 סיום משוער של היום, חלוקת שי למשתתפים

*חשוב לזכור לברר בקבוצה על בקשות מיוחדות כגון צמחוני / טבעוני / ללא גלוטן / רגישויות וכו'…
*לסדנת צילום חייב מכשיר נייד טעון לכל משתתף.
*מומלץ להביא: קרם הגנה, כובע, נעליים נוחות, בגדים נוחים.

מפיקים עבורכם את היום

מוכנים ליום גיבוש מלא טעם וצבע בתל אביב? צרו קשר עוד היום ונחבר אתכם עם מיטב הספקים והמדריכים בעיר ללא הפסקה. יחד נתפור עבורכם תוכנית מותאמת אישית שתותיר את כולם עם טעם של עוד. לחצו כאן ובואו נצא לדרך!

מחפשים מתנה מקורית לחלק למשתתפים ביום הגיבוש? לחצו כאן וגלו מתנות ממותגות לאירוע שלכם.

שאלות ותשובות

כדאי שכל עובד יביא איתו בקבוק מים אישי, קרם הגנה, כובע, נעלי הליכה נוחות, בגדים נוחים, טלפון טעון לסדנה.
הכי מומלץ בחודשי הקיץ אפריל עד יוני ובחודשים ספטמבר אוקטובר. בשאר החודשים ניתן לקיים אך כדאי לעקוב היטב אחרי מזג האוויר ולוודא שהוא מתאים למהלך היום.
לגמרי כן, יום גיבוש בתל אביב חובה שיהיה אוטובוס צמוד אחרת תמצאו את עצמכם ואת הצוות שכם מחפשים חניה ומתברברים בכבישים.
יום שכזה דורש הבנה מקצועית של מהלך היום וספקים איכותיים שילוו אתכם, מומלץ מאוד לקחת חברה מנוסה שתתפור עבורכם את היום ותדע לארגן עבורכם אנשי מקצוע.
איזור בארץ
מרכז
קטגוריות
*לחצו על הקטגוריה וגלו ימי גיבוש נוספים

רועי גבאי - מומחה לימי גיבוש וחוויות ארגוניות

כבר למעלה מעשור אני עוסק בתחום התיירות והאירועים, עם התמחות בימי גיבוש. ליוויתי מאות חברות וארגונים, מה שהעניק לי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח. אני מתמחה ביצירת חוויות גיבוש מותאמות אישית, המשלבות פעילויות מגוונות עם תכנים מקצועיים. בבלוג זה אשתף מניסיוני ואציע טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש מוצלחים.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

ימי גיבוש
רעיונות ליום גיבוש וכיף

אנו ממליצים על מגוון ימי גיבוש בכל הארץ. כל יום נבנה בקפידה כדי להציע חוויות ייחודיות, מותאמות לצרכי הארגון, ובמגוון נושאים כגון סדנאות יצירתיות, פעילויות אתגר, ואטרקציות מרהיבות. כל פעילות מיועדת לחזק את הצוות, לשפר את יכולת השותפות וליצור חוויות משמעותיות שתשאיר זכרון חיובי ועמוק בכל עובד. 

חיפוש באתר

ניתן לחפש בקלות מתנות, ימי גיבו ומידע מקצועי.
פשוט הקליד בתיבת החיפוש.

מפיקים עבורכם יום גיבוש מושלם!

צוות המומחים ישמח לתפור עבורכם יום גיבוש בהתאמה אישית, ויספק חוויות בלתי נשכחות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מושלם. צרו קשר עוד היום!

תודה רבה

הטופס נשלח בהצלחה